Thursday, August 20, 2009

BERHATI HATI BILA MAKAN EPAL

Please don't eat the skin of the apple because it's coated with wax.

Check before you eat many of the fruits.

WAX is being used for preservation purposes and cold storage.

You might be surprised especially apples from USA and other parts are more than one year old, though it would look fresh.. Becox wax is coated, preventing bacteria to enter. So it does not get dry..

Please Eat Apples after removing the wax as demonstrated below. Please follow this and let others Know

Berhati hatilah kita apabila mengambil buah buahan sebagai pelengkap makanan seimbang kita seharian. Kasihan kepada tubuh dan organ dalaman badan kita apabila tuan empunya mulut dan tubuh tidak menghiraukan tentang keselamatan diri. Tanpa kita sedari, kita telah meracun tubuh badan kita sendiri.

Maka sebelom kita mengambil buah buahan..perlulah kita pastikan keselamatan tubuh badan kita. Carilah cara bagaimana untuk membersihkan dan membuang racun racun yang ada pada buah buahan bakal kita makan.

Mama kiter tidak terkecuali dalam meracun tubuh badan sendiri dan ahli keluarga..Ya ALLAH, kasihan tubuh badan hamba mu ini.. kerana telah di racun oleh mulut dan tuan punya tubuh. Tubuh badan dan organ dalaman,darah.usus hanya menunggu apa yang tuan tubuh dan mulut memberi padanya. Tidak mampu menolak kerana dia adalah pekerja manakala mulut dan tuan badan adalah majikan.

Maka untuk mencuci racun yang sudah menetap di dalam organ dalaman, darah dan usus mama kiter dan ahli keluarga, mama kiter akan mengambil pencuci toksid D DET sebagai usaha untuk membuang segala toksid yang sudah berumahtangga di dalam tubuh badan kami. Semoga dengan mengambil D DET ini akan memberi kesihatan dan kekuatan imuniti kepada kami sekeluarga..INSYALLAH..AMIN..



3 comments:

  1. a very gud info..lame dah tau pasal bende ni actually tp bile lama xbaca mulalah luper (atau buat2 luper??huhu~)...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. salam. pernah makan epal tak buang kulit. rasa pahit dan gatal mulut. Tengok2 tebalnya lilin yang salut kulit epal tu..

    ReplyDelete