Monday, August 10, 2009

GAYA ORANG KAYA YANG LOW PROFILE

Mama kiter dapat email dari anak saudara yang tidak jemu jemu mengirim email kepada mama kiter..Terima kasih mama kiter ucapkan kepada anak saudara mama kiter ini..Tajuk email yang di hantar ini..langsung mama kita tak ubah pun..Sememang tajuk asalnya seperti di atas..Mama kiter just ulas sahaja lah yee..

Untungnya golongan yang sebegini..jarang orang nak marah..malah kadangkala jadi bahan tontonan ataupun bahan ketawa bagi golongan yang sempurna akalnya..Sukar bagi kita untuk mengetahui mengapa mereka jadi begini..Apakah tekanan yang mereka hadapi lalu mereka sukar tangani sehingga mengakibatkan akal pikiran mereka menjadi celaru..Kasihann..

Seorang Ulamak berpesan kepada murid muridnya..isilah dada kamu dgn selawat dan istigfar..Insyallah kamu akan dapat ketenangan dan dapat menghancurkan segala kekotoran dan zulmah yang ada di dalam darah daging kamu..Insyallah dengan perbanyakkan Selawat dan Istigfar..kita akan dapat ketenangan..Insyallah..dengan perbanyakkan selawat dan Istigfar kita akan dapat lalui ujian dari Allah dengan Redha dan sabar..Semua dengan izin Allah..


Jom layann n zasss orang kaya yang low profile..


Betul ke aku punya?

Alaaaa..aku layann kejap jeee..


Orait tak? Tapi macam tak kena je dengan akuuuu..

8 comments:

  1. orang nak kate ape....xde sape leh halang klu mmg itu dah rezeki dia.....sukati dia lah nak wat ape ngan harte dia...ade orang x pakai baju bawa kete....leh je..

    ReplyDelete
  2. biar papa....asal gaya....hehehe.very low

    ReplyDelete
  3. mama gbr yg last tu,dia tgh pikir keta aku ni pkai minyak ape eh?
    minyak kelapa ke minyak msk ke minyak angin cap kapak..tu yg dia buntu tu..

    ReplyDelete
  4. Ini orang kaya tahap sengkek ke apa?

    Biar papa asal bergaya...mmg sesuai....

    ReplyDelete
  5. he..ke kete pinjm?..saje2 nk posing kt kete tu?..

    klu ya la kete orng tu..ok la tu...btul2 low profile...tp ap motif dia ek?cnfuse2!!

    ReplyDelete