Monday, September 28, 2009

ANGKUT ANAK SAUDARA DAN ADIK BERAYA

Raya kelima mama kiter telah mengangkut anak anak mama kiter, anak anak saudara dan juga adik serta ipar mama kiter beraya di rumah sepupu sebelah bapak mama kiter yang menetap di Port Dickson Negeri Sembilan.

Mereka semua memang suka konvoi bersama mama kiter setiap kali hari raya tiba..kerana mama kiter ni suka cari saudara mara juga kawan kawan..Mulut pun agak becok juga..Gelihati juga bila saudara mara ingatkan semua yang ikut mama kiter adalah anak menantu mama kiter..uii aiii ..ramainye lah...

Kak teh kakak mama kiter yang menetap di London mengucapkan berbanyak terima kasih kepada mama kiter kerana mengambil alih tugas kak teh membawa anak anaknya menziarah saudara mara. Ye lah..kesian pula dgn anak anak saudara mama kiter tu..kalau tidak di bawa jumpa saudara mara..nanti bila dah tua tua..takut tak kenal saudara sendiri..termasuklah anak anak mama kiter..

Semasa musim raya inilah kita akan menziarah saudara mara yang jauh dan dekat..yang tua dan muda..kalau tidak di bawa anak anak kita dan tidak di perkenalkan..langgar bahu pun tidak tahu saudara sendiri...

Okay..jom kita zasss photo yang ada...


Ct Hajar anak kak teh..lapar benar katanya...

Mama kiter dan ucu..lapar juga..dah jam 4 petang baru jumpa nasi..

Kak Noi dan suami..anak saudara bapak mama kiter..Kawin campur..


Hamdan anak saudara mak mama kiter..yang berjambang tuu..kapten kapal..malas nak buang jambang katanya..duduk di laut..siapa nak tengok..

4 comments:

  1. slmt ari raye mama kiter..heehe..:)

    ReplyDelete
  2. time time raya camnilah kiter nak bawak anak-anak beraya dan kenal sanak saudara..meriahnyer

    ReplyDelete
  3. Salam mamakiter...
    Seronoknya, meriah nampak mamakiter sekeluarga beraya...Salam aidilfitri :)

    ReplyDelete
  4. uwaaa...uwaaaa...bukan lapar la mase tu...mase tu da kenyang...tp bnda tu sedappp...hik3..amik la lagi...

    ReplyDelete