Sunday, September 27, 2009

MAMA KITER KEMBALI BERBLOG

Salam lebaran buat semua rakan rakan mama kiter..salam rindu, salam sayang buat semua..mama kiter kembali berblogging setelah menyepikan diri buat sementara waktu..bukan tidak ingat kepada semua rakan rakan, tetapi mama kiter amatlah sibuk menyiapkan tempahan baju raya para pelanggan...Alhamdulillah..sekarang adalah masa untuk mama kiter berblogging kembali..

Mama kiter nak berkongsi situasi menyambut lebaran bersama rakan rakan blog, nak publish photo bersama keluarga di atas permintaan saudara mara yang sudah tahu mama kiter bijak berblog..aduhh..riuh rendah jugalah anak anak saudara mama kiter minta mama kiter publishkan gambar mereka bersama mama kiter.. semua berkata nak skodeng blog mama kiter dan pastikan photo mereka mesti ada.

Untuk tidak menghampakan permintaan mereka..nanti mama kiter akan cuba sedaya upaya mencari photo photo yang terbaik untuk di paparkan di dalam blog mama kiter. Yang menjadi photographer pula, tidak lain dan tidak bukan adalah hubby mama kiter. Ke hulu ke hilir lah hubby mama kiter usung cameranya untuk mengambil photo..Ishh...ishh..ishh..minat punya pasal..sanggup hubby mama kiter ikutkan ragam anak anak saudara mama kiter..

Tidak mengapalah..janji semua merasa seronok dan gembira menyambut lebaran..Selamat Hari Raya kepada semua!!!!

No comments:

Post a Comment