Tuesday, November 3, 2009

BERTEMU KAKPAH


Tanggal 31/10/09 yang lalu, mama kiter bersama kak mimieloma telah hadir untuk meraikan majlis perkahwinan anak perempuan KakPah (tadika aulad) sahabat blog mama kiter. Pertama kali bersua muka..rasa terharu bila Allah beri keizinan dapat melihat wajah sahabat yang dikenali di alam maya bertukar kepada alam realiti. Indahnya bila anak mama kiter juga bersahabat dengan anak kakpah..Baru dapat tahu..jadi bahan jenaka diantara anak kami.".canggihnya mak kita berkawan dlam blog.."kata kata yang keluar dari mulut anak anak kami berdua..


Kakpah, orangnya ramah dan lembut tuturnya..walaupun tidak dapat berbual lama kerana kesibukkan kakpah melayan dan menyambut tetamu yang hadir silih berganti, tetapi mama kiter rasa puas kerana akhirnya Allah temukan kami..Insyallah..sekiranya ada umur lagi..mama kiter akan berziarah kembali...Tidak sempat bergambar,kerana kesibukkan kakpah..Insyallah..dilain masa, mungkin ada gambar kenangan diantara kami..

Buat Kakpah..mama kiter ingin mengucapkan tahniah diatas kedatangan orang baru didalam ahli keluarga, tahniah kerana sekali lagi dapat menunaikan ibadah haji. Semuga Allah mengurniakan haji yang mabrur buat kakpah dan juga suami..Selamat berangkat dan selamat kembali, Insyallah..

3 comments:

  1. salam mamakiter..
    ummi pun ke sana gak tp dah lewat , kul 2.30 gitu ..
    lupa nk janji dulu yer , kalu tak , mesti dpt jumpa ye

    ReplyDelete
  2. ooo ye ke ummi? rumah mamakiter dekat je dengan rumah kak pah..dlm 10 minit je..

    Instyallah..nanti kita jumpa juga sekiranya ada umur..

    ReplyDelete
  3. mama kiter... tentu bestkan bile jumpa rakan2 blog ye lar selama ni cuma kenal kat alam cyber jer

    ReplyDelete