Wednesday, November 18, 2009

SPM BERMULA BUAT ANAK MAMA

Hari ini anak mama kiter..Baby mendudukki peperiksaan SPM..Seperti biasa, kebanyakkan ibubapa pun sama tumpang bedebar. Sebagai ibubapa, tentulah kita mendoakan yang terbaik untuk anak anak kita. Begitulah juga dengan mama kiter dan hubby..

Terasa syahdu awal pagi selepas solat subuh, anak mama kiter mohon restu dan keampunan dari mama kiter dan papanya..Sebelum bertolak pergi kerja, papa peluk baby, beri semangat, pesan suruh baby bertenang, selawat, istigfar dan berdoa kepada ALLAH semuga dipermudahkan segala urusan..

Mama kiter sebelum menghantar baby pergi sekolah, peluk, cium dan doakan baby semuga semuanya di permudahkan..hmmm..emosional pula pagi pagi tadi..syahdu sangat sangat..menitis jugalah aimata mama kiter semasa memberi kata kata semangat dan pesanan buat baby..Sebagai ibu..tentunya mama kiter mendoakan yang terbaik buat semua anak anak...Insyallah..mudah mudahan baby mendapat kejayaan degan izin dan rahmat ALLAH hendaknya...AMIN....

8 comments:

  1. good luck buat anak mama kiter yer

    ReplyDelete
  2. Sama la dgn adik nina si Pikah tu..SPm jgk hari ni...sama2 kite doakn

    ReplyDelete
  3. Good luck to Baby. and gud luck also to my daughter wana. Jam 9 pagi tadi mamawana pun berdebar2 cam dok dlm exam hall. Tangkap pilu. Ada telepathy gamaknyer. Yalah 9 bulan dikandung mama, bila dia berdebar mamawana pun turut berdebar kut. Semoga semua lulus berjaya dgn cemerlang. Amiiin.

    ReplyDelete
  4. semoga baby meraih kejayaan dlm SPM nye mama...

    ReplyDelete
  5. buat semua yang mendoakan kejayaan baby anak mama kiter...jutaan terima kasih..semuga Allah kurniakan rahmatnya kepada semua..
    Nina pun ade adik yg amek spm ye..ok..mama kiter doakan semuga berjaya mendapat keputusan yg cemerlang..Insyallah..

    Hmm..mamawana..betul kan..kita sebagai ibu pula yang turut sama merasakan debaran apabila anak2 kita menduduki pepriksaan besar..semuga anak anak kita semua mendapat kejayaan di dalam hidup mereka. Berjaya di dunia..lebih2 lg di akhirat..

    ReplyDelete
  6. Untuk baby,
    Tak terlewat lagi rasanya, untie nak ucapkan selamat berjaya kat baby...jawab dengan tenang...untie doakan semoga baby dapat buat yang terbaik...

    Buat mama kiter,
    Biasalah hati ibu berdegup sepuluh kali ganda kencangnya...

    ReplyDelete