Sunday, July 19, 2009

celebrate birthday

arini ank saya yg no 3 tu dah pun berusia 17 tahun...dah besar dah ank gadis mama..saya wish lah kepada ank saya dgn ucapan selamat panjang umur..semoga menjadi ank yg solehah..ank yang berjaya di dunia dan di akhirat..semoga di panjangkan umur..di luaskan rezeki di kurniakan iman dan taqwa..last sekali saya ucapkan semoga cepat kawinnnnn....gelak anak saya dengar..

saya kate..mama dulu sebaya baby(nama manjanya) dah bertunang dah...blom 18 mama dah kawin...ank saya cakap..itu orang dulu2...ye lah...tak kisahlah orang dulu2 or orang sekarang...kalau buat perangai elok2...pandai jaga diri n maruah..allah temukan lah jodoh dgn orang yg baik2 n beriman...

so malam ni kami open table lah di pizza hut...makanan kegemaran ank2 saya...seronoklah ank saya coz minggu lepas open table di johor coz birthday ank bongsu saya...minggu ni pulak birthday ank yg no 3..mereka lahir pada bulan yg sama...yg kopak papa mereka lah...dari bulan 5,7.8.9 n 10 ada je yg sambut birthday...tak ape lah...semoga allah luaskan rezeki suamiku dan beri ganjaran ketaqwaan kepadanya kerana berbuat baik kepada ahli keluaganya...aminnn..
semoga ank2 mama sentiasa ingat jasa papamu...

to baby n boboy..happy birthday...luv u all...muaaahhh...

No comments:

Post a Comment