Friday, July 17, 2009

kene leter

huhuhu...saya ni baru sudah kene leter dgn puan mimieloma saya tu ha...dia call saya n nak tau perkembangan blog saya samaada boleh guna or x..saya kate alhamdulillah..dah boleh dahhh...tq very much my sis...

mcm2 lah yg di ajarnya saya ni ha..dia suruh sing in lah..sing out lah...supaya saya x lupa nak mengaktifkan blog saya ni..ye lah..kurang bijak lah..bukan x pandai...
my sis suruh saya prg sekolah....huhuhu...almaklumlah saya ni kawin cepat sgt..x sempat habiskan sekolah..org dah berkenan...bukan saya cari..tp dah di tentukan jodoh oleh ALLAH...
nak prg sekolah dah tua2 ni...rasa cam x layak lah pulak...tp ade lah class yg sesuai untuk kita yg dah nak masuk senja ni...class ugama..calss memasak...class menjahit...n what everlah yg sesuai dgn umur kita...

kalau saya prg daftar sekolah pon...x de yg nak terima kot...cikgu pon x tau nak ajar mcm mane...silap haribulan cikgu suruh saya masak2 di kantin sekolah...
x pe lah...cukuplah belajar ilmu IT ni melalui ank2...my hubby n my sis inlaw...


lagi sekali kena leter...

harini saya cari my sis in law..mimieloma kita yang baik hati...saya minta tolong kak mimi ajarkan saya macam mana nak tambah cerita saya di bawah tajuk yang sama..seperti ini..kena leter...hmm puas kak mimi ajar saya..masih tak faham-faham jugak..ye lah..belajar melalui chating..melalui talipun..susah jugak lah nak faham..huhuhu....kena leter lagi..tapi tak apa lah..demi untuk kemajuan...saya sanggup di leter...macam bait-bait lagu dalam rancangan mentor..tunjuk ajar ku sifu....so..sifu ku kak mimi..jangan putus asa memberi tunjuk ajar kepada saya..

No comments:

Post a Comment