Friday, July 17, 2009

berkongsi testimoni

salam kepada semua yg membaca blog saya...
saya ingin berkongsi testimoni mengenai keberkesanan produk kesihatan yg halal lg suci di sisi ugama..iaitu produk HPA...
ceritanya begini..ank saya yg no 2 selalu tak sihat..dia ade masaalah deyutan jantung yg x menentu..kalau dia kena serangan tu..dia akan pitam..muka akan jd lebam or pucat..semua kerja dia x larat nak buat..


memandangkan ank saya bekerja di hospital..maka dctor2 di hospital peka dgn keadaan kesihatan ank saya...mereka selalu perasan ank saya kurang bermaya n selalu pitam..
maka dctor2 nasihatkan ank saya supaya menjalani pemeriksaan kesihatan...ape lagi..mcm2 lah yg dpt di kesan...saya ni pulak memang dah didik ank2 saya mkn produk alami..kurang sedikit dgn ubatan kimia ni..so ank saya pon dah terbiase dgn keadaan begitu..maka x mau lah mkn ubatan kimia nii..lg pon dctor blom bg lah lg ubat yg sesuai..just nak tau ape penyakit sahaja dulu..


ok lah...bila kami dah tau ape yg dctor ckp..maka kami pun mencarilah alternatif lain..iaitu makanan alami..
alhamdulillah..bakal mertua ank saya pula seorang herbalis n ade membuka pusat rawatan di bt 9 jln ceras...kami pun prg lah berjumpa dgn tuan hj ramli untuk mendapatkan rawatan n nasihat dr beliau...alhamdulillah..beliau telah mengambil gambar mata ank saya n d masukkan dlm computer..dr bola mata ank saya itu...tuan hj ramli dpt mendignos ape penyakit ank saya...sama jawapan yg telah di beri oeh dctor...

masyallah...ilmu yg allah kurniakan pade hambanya...dr mata pon boleh tau ape penyakit..x perlu pakai mesen yg canggih2...

alhamdulillah...selepas hj ramli bgtau ape yg ank saya perlu mkn n amalkan pemakanan herba dr produk HPA ini...dgn izin n rahmat tuhan semate2...minggu ni ank saya kembali bertemu dctor untuk menganalisa kembali buah pinggangnye yg bengkak..
masyallah...buah pinggang ank saya kembali normal...tanpa memngambil ubat kimia walau sebiji pun...lg satu ank saya mengidap migraine yg teruk..hj ramli mengsyorkan ank saya berbekam di kepala..walaupun kena botakkan sikit di kepala tp demi kesihatan..ank saya bersetuju untuk berbekam...alhamdulillah...dah 3 minggu ank saya tidak mengadu sakit kepala lg...adik saya pon berbekam di kepala kerana migraine..alhamdulillah..dah 2 bulan x sakit kepala...
jd..sebagai manusia..kita haruslah percaya ape yg allah turunkan n hidupkan tumbuhan di mukabumi ini...semua ade kebaikkannye...

ape2 pon kita kena banyak berdoa n sangka baik dgn allah...dia yg turunkan sakit pade kita..dia jugalah yg akan sembuhkan kita..

No comments:

Post a Comment