Sunday, August 9, 2009

H1N1

Sana sini orang membicarakan demam dan virus H1N1. Pergi kenduri, pergi pasar, pergi kedai, pergi shoping dan dalam media cetak serta media letronik, semua pasti akan membicarakan H1N1..Hospital dan klinik juga di serbu oleh orang ramai walaupun demam biasa..Bimbang sekiranya diri atau ahli keluarga di intai intai atau di tumpangi si kerbau pendek..

Dah hilang jelita dan tampan di wajah apabila terpaksa di lindungi dengan surgical mask..huhuhu..habis lah lipstik..Suka atau tak suka..kenalah juga lindungi diri sebaik mungkin agar tidak di kejar oleh c pendek.

Yang mama kiter pelik..masa kes selsema burung..habis ayam itik di bunuh tanpa belas..masa ke JE pun banyak kerbau pendek di bunuh..mengapa H1N1 ini pihak pihak yang berkenaan tidak mengambil tindakkan yang sama..Anda semua pelik atau tidak?

Mama kiter dapat email dari seorang anak saudara..punyalah bersungguh c pendek ini mencari mangsa..sanggup dia menggunakan apa yang ada di dalam dunia ini sebagai laluan dia untuk menyerang ataupun mengintai mangsanya..

So sekiranya sesiapa terserempak dengan si kerbau pendek ini..cepat cepatlah jauhkan diri..jom kita layan dan skodeng apa si pendek sudah buat...



Siapa punya basikal dia sudah curi daaaa

4 comments:

  1. Si pendek hidung beso.....ukhussss..... depa sanggup makan lagi ker.......

    ReplyDelete
  2. kerbau pendek tu x pakai surgical mask ke?

    ReplyDelete
  3. Heeee... x suke ngan si hidung beso ni... Dah la huduh... Busuk pulak... Hari tu tgh bersiar2 tetiba lalu lori si hidung beso nie... Busuk bebenor kak... Taktahan saya... Balik rumah terus mandi bersih2...

    ReplyDelete
  4. bersungguhnye lah dia kayuh basikal tu ha.....yg x tahan tu....hidung dia yg sampai duluuu......sape berani dekat...

    ReplyDelete