Friday, October 23, 2009

WAJAH MANUSIA BERHATI IBLIS

Apalah yang dipandang oleh si ibu yang sanggup kehilangan anak perempuannya kepada lelaki durjana ini. Bukan hendak menghina kejadian ALLAH, tetapi kalau lah akal yang waras, rasa rasa mama kiter, orang lain pun berfikir sama sperti mama kiter fikirkan. Tiada lah rasanya mama kiter tertarik dengan wajah lelaki durjana ini..

Pelik betul mama kiter dengan keinginan
dan perasaan c ibu ini..Apa sebenarnya yang bermain di fikirannya sehingga lelaki yang sedemikian menjadi dambaan..Ishh geram betul rasanya..Mama kiter telah membaca paper tentang luahan hati datok kepada cucu ini...."DIA BUKAN ANAK SAYA LAGI" Marahnya bapa wanita ini kerana sanggup melakukan perbuatan kejam kepada anaknya sendiri dan cucu kepada datok dan nenek yang amat menyayangi anak kecil tersebut..

Cuba lihat wajah kekasih hati si ibu yang tiada hati perut dan kejam ini..Dimanakah menariknya..dimanakah ketampanannye..yang membuatkan seorang wanita yang bergelar ibu sanggup mempertahankan teman maksiatnya melakukan kekejaman terhadap darah daging sendiri.. Jom lihat..


Wajah manusia berhati iblis

8 comments:

  1. eee geram betul kita tgok muka iblis ni mama oii..elok nya dihukum gantung smpai mati je

    ReplyDelete
  2. hmm farra..memang geram sgt2 tengok muka manusia tetapi iblis ni..mama x jumpa pula gamar pompuan tu..eee rase nak sula sula je derang berdua ni..

    ReplyDelete
  3. mak budak yg kene dera ni kecik je orang nyeee....beria ia dia nangis depan polis semlm...dia kate x sangka jantan ni leh wat camtu coz selame ni jantan tu lah yg meringankan tugas dia dlm mengasuh ank dia tu......punye lah besar penipu betine ni pulakkk......tgk wajah mayat ank dia....kesan lebam bukan main bnayk lagiii....xkan selame ni x nmpk kottt.....sajekan jahattttttttttt...!!!!!!

    ReplyDelete
  4. ni citer pasal ape??
    minx maaf mencela...

    ReplyDelete
  5. Manusia akhir zaman....

    Semuanya main redah aje....

    Geram!

    ReplyDelete
  6. geram giler siti bila baca berita...kene pulak bila tgok muka si celaka ni, terseyum...peh, mcm nak sepak terajang je...yg mak dia lak, konon2 nangis masa di temubual..ehhhhhhhhhhh... semoga mereka berdua dpt balasn setimpalnyer...aminnnnn

    ReplyDelete