Wednesday, October 21, 2009

KEZALIMAN SEORANG IBU


Kejamnya hati seorang ibu yang diamanhakan oleh ALLAH dimukabumi ini supaya melindungi zuriat yang lahir dari rahimnya sendiri. Tiada imankan ibu yang punya hati seperti ini? Terlalu sakit hati mama kiter bila membaca harian metro harini mengisahkan kekejamam seorang ibu melindungi temam lelakinya yang telah mendera, meliwat dan merogol anak perempaun kecilnya yang berusia 3 tahun sehingga membawa maut.

Ibu jenis apakah wanita ini? Binatang, syaitan ataupun jin...Sampainya hati wanita yang tidak punya maruah ini melhat anaknya mati dari kehilangan kekasih yang juga bukan warganegara malaysia. Sudahlah bersekedudukkan..buat maksiat dan menambah lagi satu penipuan mereka cerita bahawa pembantu rumahnya yang melakukan perbuatan kejam terhadap anaknya. Sedangkan dia tidak pernah punya pembantu rumah.

Sememangya manusia akhir zaman ini sudah tidak punya iman dan sudah tidak ada perasaan takut kepada azab ALLAH. Nauzubillah..Apakah yang layak di katogorikan ibu in? Tidak sakitkah dia melahirkan zuriatnya? Tidak cintakah dia kepada zuriatnya? Ya ALLAH..sakitnya hati hambamu ini bila memikrkan kekejaman seorang ibu terhadap anaknya, kerana hamba juga seorang ibu. Sakit melahirkan masih terasa, sayang dan cinta kepada anak tiada batasan..kerana anak adalah anugerah dari MU yang sangat sangat berharga..


Ya ALLAH, hambamu memohon kepadamu, dengan limpahan Rahmatmu..Kau anugerahkanlah kepada hambamu yang hina, jahil, dhoif lagi banyak dosa ini dengan sedikit keimanan dan ketaqwaan serta kesabaran didlam mendidik zuriat yang hamba kasihi..Amin ya ALLAH..

Jom lihat wajah anak yang tidak berdosa ini, mangsa kekejamam ibu sendiri..Semoga ALLAH mencucuri rahmatnya keatas roh anak ini..Aminn..



16 comments:

  1. sedihnya... kejam sgt buat anak cm tu. sbg seorang ibu, sy juga punya anak dan ada ketikanya sy turut memukul anak (dgn niat mengajar) tapi tak adalah smpai meninggalkn kesan. yg xtinggal kesan tu pn kdg2 sy menyesal bila tgk dia tidur... inikn pulak nk wt ank cm tuh... rasa mcm sakit bersalin pn xilang lg...
    tu bukan ibu yg xda iman tp GILA!!!

    ReplyDelete
  2. Kesian, innalillah. Allah swt lebih menyayangi dan anak ini telah bahagia di sisi Allah swt. Binatang pun sayangkan anak, ini iblis bertopengkan manusia. Mama anak kucing hilang pun tak tidur nyenyak teringat2 bila laa dpt jumpa semula anak kucing tu. Makan kah dia, minumkah dia, mana dia tinggal tepi longkang ker, celah lubang ker berhari2 sedih mencari anak kucing yg hilang. Anak sendiri lagi laaaa....nak tunggu time opis abis tak sabar nak balik melayang2 kerumah nak tatap wajah anak2. RIndu giler setiap hari pd anak2....sedey pilu dgn penderaan yg berlaku...

    ReplyDelete
  3. kak...
    kejam sungguh.....manusia jenis apa tuh...
    adex pon...penah jugak pukul anak2...
    setakat ni x penah plak meninggalkan kesan...sekadar nak dia tau,....apa yg buleh & yg x buleh....huhuhuhuhu

    nak tunggu apa hukuman yg diberi pada pasangan kekasih bodoh tuh

    ReplyDelete
  4. kerana kekasih yg ntah siapa2 tu dia sanggup buat mcm tu??
    mmg dasar syaitan betina tu..cukup lah.tunggu je balasan dr Allah Taala

    ReplyDelete
  5. itulah...mmg celakalah idup mak dia dunia akhirat,.geram betul siti bila baca....mcm nak pijak2 je mak dia tu

    ReplyDelete
  6. sesungguhnya hukuman dunia tidak setimpal dgn kezaliman ibu ini..Tunggulah azab ALLAH keatasnya di akhirat kelak..

    Masa itu tiada tempay untuk ibu zalim ini bersembunyi atau pun lari dari azab ALLAH yang amat pedih..

    Semoga kita dipelihara dari azab ALLAH yang amat pedih..

    ReplyDelete
  7. ibu apa tu???
    xlayak lngsung di gelar mnusia apa lg di gelar ibu!
    bodohnya..mcm nk blasah je pmpuan xsdar sri nih.

    ReplyDelete
  8. sokong...sokong... ibu ni patut dihumban aje.. tidak berperikemanusiaan

    ReplyDelete
  9. Ya Allah.....kejam dan zalim sungguh perempuan itu!!

    Malunya kita pada owg kafir kerana ada umat Islam berperangai binatang mcm ginih.

    ReplyDelete
  10. Insane humans! So pity that little gal. Don't know how much she had gone thru with them. So sorry for her. May her soul rest in peace. :(

    ReplyDelete
  11. mak budak ni klu x tobat sungguh2....satu hari nanti gileee....tgk lahhh nantiii....

    ReplyDelete
  12. sebak Jen masa baca berita nih. Tak bole bayangkan mcm mana budak tu meraung kesakitan masa diperlakukan zalim oleh jantan tak guna tu!...dan tak sanggup Jen nak tatap muka budak nie. Allah lebih menyayangi adik nie dgn mengambilnya balik, moga rohnya dicucuri rahmat dan bahagia selamanya di alam lain.

    ReplyDelete