Monday, September 12, 2011

ANUGERAH SYAWAL 2011




Alhamdulillah..Menyambut Aidil Fitri pada tahun ini keluarga Mama Kiter sungguh bertuah kerana kami diberi kesempatan olih Allah untuk merasa nikmat menyambut syawal dengan kehadiran Marissa Maisarah penyinar kebahagiaan didalam keluarga Mama Kiter. Tidak terkecuali kebahagiaan dan kegembiraan yang kami rasa dikongsi bersama keluarga Tok Ki dan Wan Marissa Maisarah.

Marissa masih kecil untuk memahami apa itu hari raya..tetapi Tok Pa Marissa yang sudah mula membayangkan cucunya minta menu yang digemari ketika menyambut Syawal..Rasa rasanya lambat lagi Marissa tahu menilai menu yang digemari..Sabar sabar lah Tok Pa..Kalau Marissa sudah pandai meminta..aduhaiiii...bertambahlah menu dirumah Tok Ma nanti..Harap harap Marissa suka makan nasi impit dan kuah@sambal kacang untuk menu hari raya..jangan lah minta rendang landak ataupun rendang arnab pula..Jenuh Tok Pa jadi pemburu nanti..

Apa apa pun Mama Kiter cukup rasa bersyukur juga bertuah kerana Raya tahun ini keluarga Mama Kiter telah bertambah dan menjadi ramai..Alhamdulillah...Seronok rupanya anak ramai ni...MERIAH...

No comments:

Post a Comment