Monday, September 12, 2011

RAYA KE EMPAT




Ahamdulillah..pada raya ke empat 3 dari 10 orang adik beradik Mama kiter bertandang dirumah mama kiter untuk bersama sama meraikan Aidil Fitri..Yang lain lain ada rancangan dikediaman masing masing..Yang membuat Mama Kiter cukup rasa terharu apabila Abang Roslan sudi berkunjung kerumah Mama kiter pada hari raya tahun ini..Alhamdulillah..

Walaupun Abang Roslan dipelihara oleh saudara mama kiter dari kecil..namun keakraban kami adik beradik tetap dirasai..kami bergaul tanpa rasa kekok..Inilah yang dikatakan keberkatan dari didikan  mak dan bapak mama kiter yang sentiasa menerapkan rasa kasih sayang diantara kami adik beradik..Alhamdulillah..

Kak Teh pula mengambil peluang pulang beraya di Malaysia setelah berhijrah ke London mengikut suaminya..2 tahun kak teh tidak beraya dengan keluarga di Malaysia..memang lepas dendam betul jadinya..seronok bertemu anak menantu, adik beradik juga saudaramara..

Bila bertemu, memang riuh rendah kami bercerita..tidak habis habis mengingati kenang kenangan bersama mak dan bapak juga telatah masing masing semasa kecil hinggalah kini..Alhamdulillah..banyak kenangan manis..Semuga keakraban juga kasih sayang kami adik beradik berkekalan hingga keakhir hayat Insyallah..

Rindu pada mak, bapak, kak long juga Bang hai..Al Fatihah buat arwah..semuga Allah mencucuri Rahmat keatas roh mereka..Amin..

No comments:

Post a Comment